tiistai 24. elokuuta 2010

Sipsuttelusukat

                                                         Keskeneräisistä valmiiksi...


Tälläiset niistä sitten tuli!

"Pehmeät, miellyttävät ja ihanan sievät sukat ruksettuneiden jalkojen seuraksi"...tai jotain sinnepäin sanoi mainosteksti ja minä otin ja ryhdyin sukkia kutomaan :)

Mallin nappasin garnstudion sivuilta (http://www.garnstudio.com/), joilta muuten saa paaaljon ihania neuleohjeita tai ainakin ideoita siitä, mitä voisi tehdä! Tuo malli on vanhempaa mallistoa, mallinomero on ME- 003. Ohjeessa oli käytty lankana Dropsin omaa alpakkaa, mutta mä neuloin sukat Novitan luxus alpakasta, kun sitä kerran mulla on varastossa. Lankaa meni noin 70 grammaa.

Nuo alpakkasukat tuntuu ihanan lämpimiltä ja pehmeiltä jalassa. Mietin, että tulisiko tuosta alpakasta ihanat lapaset? Siis sellaiset aluslapaset tai jos tekisi tuplalapaset?

Mulla on tässä nyt muutama pävä aikaa hieman neuloa, kun olen taas kipeä. Päästä on joka rööri tulehtuntu (taas) ja nyt on sellaiset antibiotit että pitäis tappaa kaikki rottaa pienempi tässä lähimaastossa. Alkaa jo harmittaa tämä ikuinen sairastaminen ja vajaaliekillä käyminen. Koska tää oikein loppuu...? Ja voi että, miten tuntui aamulla kamalalta jättää itkevä pikkulikka tarhaan, mutta mun on pakko saada ähän levätä kun olen kipee ja tulisin varmaan nopeammin terveeksi kun lepäisin vähän tätä tautia pois. Hankalaa tämä äitiys! Aina on huono omatunto jostain mitä tekee tai tekemättä jättää. Ja vaatimukset ei lopu ikinä. Pitäisi olla sitäja tätä ja tuota mutta kun kuitenkin on aika keskinkertainen tyyppi. Nojoo, tulipas taas vuodatettua!

Sunnuntaina pukeuduin näin!

Ja tänään sairastelen tässä asussa:

2 kommenttia:

-M kirjoitti...

Noi sukat on niin ihanat!
Ei se sairaus lähde jos sitä ei sairasta pois. Oisko se sit kivaa ku oot kolme kuukautta pienessä köhänöhässä. :/
Mitkä noi sukat on tossa alemmassa kuvassa!? Ihastuttavat! Sukkastringit xP

Estetiina kirjoitti...

Moikka, -M!

Oletpas sä tarkka tyttö :) Alakuvan sukat on lindexiltä ja ovat ihan kivat jalassa. Kuuluvat siihen mix- tarjoukseen jossa saa 3 paria sukkia hintaan 9.50 (muistaakseni)Värejä ei myyrmannissa ollutr muita kun mustia. Suosittelen!