keskiviikko 4. elokuuta 2010

Jaksaa jaksaa raksaaa...

Ensi vuoden elokuussa tämä on soma paikka neuloa. Ruoho viheriöi omenapuun alla ja minä neulon kauniina ja seesteisenä kauniita neuleita ihanan päivän aurinkoisena ja lepposana iltana. Eväänä mulla on hyvää tuoretta kahvia ja vastaleivottuja korvapuusteja, jotka eivät ole lainkaan palaneita vaan justiinsa sopivan meheviä ja kuohkeita. Täytyyhän sitä ihmisellä haaveita olla vai mitä?

...maalattu on...Hih, tästä tulee varmasti ihan kiva, kunhan valmistuu :)
Nyt alkaa olla vähän "taisteluväsymystä" ilmassa. Vähän on vielä jäljellä. Ei paljon, mutta kuitenkin niin, ettei ihan vielä ole valmista, muttei pahasti enää keskenkään. Mutta tuntuu,ettei jaksasi enää väsätä. Tänäänkin olisi pitänyt taas maalata päivän urakka, mutta mä menin sitävastoin pienille kauneusunille. Ei olisi ehkä kannattanut.

Apuna käytin innokasta lapsityövoimaa! Hirveän pitkään tyttönen jaksoi mun kaverina maalata ja väsätä. Samaan aikaan sisällä isänsä rakenteli omia juttujaan ja "raksaorja" oli haljeta innosta, eikä tiennyt reppana enä mihin suuntaan olis kääntynyt taikka minne mennnyt kun häntä niin joka puolella tarvittiin. Ja kaikkea olisi ollit tavattoman mukava tehdä.

Nää meni eilen illalla harjoittelemaan vuorohoitopäiväkodin iltavuoroon. Isompi on siellä ollutkin, mutta pienempi ei, muuta kun pihalla leikkimässä ja sieltä se lähtee huutaen pois. Nyt sitten pääsi sisälle asti leikkimään. Oi onnellista. Ja tänään  kanssa. Mahtavaa.

Sinne mun pieni humpsahti, kun kala veteen. Muutaman kerran tuli leikeistään hetkeksi mun syliin istahtamaan, mutta tänään aamupäivllä tuskin huomasikaan mua. Huomenna mennään taas, ja ehkäpä pienempi jää hetkeksi sinne yksinkin. Isommastahan siis näkyi vaan kantapäät... sen jälkeen kun joku tyttö huusi sitä ikkunasta eile illalla. Tänään ei sitten joutanut edes hyvästelemään kun oli eilen sopinu jo, mitä tänään tehdään ja linna oli jemmattu jonnekin.

Ja joo, olen varmaan KAMALA äiti kun ei yhtään edes harmita viedä tyttöjä päikkäriin leikkimään muutamana päivänä/iltana viikossa!

2 kommenttia:

-M kirjoitti...

Tossa puun alla on kyl ehkä maailman paras kippailu paikka! Odotamme innolla ensi kesää!
Toi typyjen kuva on ihan sairaan ihana! Hellyyttävä toi tuttipullo.
Nii ja onhan se AIVAN KAMALAA että e 2v menee päikkyyn luomaan ehkäpä koko loppuelämänsä pitusia ystävyyssuhteita! ihan kauheeta ku kakarat saa ikäistänsä seuraa! Ja mikä kamalinta, ne ehkä tajuu ettei ne ainoot lapset tässä koko maailmassa.
NBt ems viikolla? Mä oon ollu täs pari päivää NIIN VÄSYNY et päivät on menny hups vaan. Uuden oppiminen lienee syynä..?

Estetiina kirjoitti...

Juu, kyllä olen ajatellut ranteita viillellä kun kakarat saa taas kavereita eikä vingu koko ajan mun lähietäiyydellä. Ja minä raukka joudun duuniin maanantaina ;)

Nb ens viikolla sopii esim. perjantaina. Meillä on uimakoulu 2 seuravaa viikkoa ma- to!