torstai 5. elokuuta 2010

Keskeneräistä...

Viilentyneet päivät on houkutellut mua taas neulomaan. Vähän sitä, vähän tätä, aloittamaan ja kokeilemaan tuota. Ja mä olen niin ajatellut, etten tekisi vähän kaikkea johonkin vaiheeseen ja sitten aloittaisi uutta, mutta nyt on vähän lähtenyt lipsumaan... Ja sitten vielä surffailen kaikenmaailman neulesivustoilla joista saa vielä lisää ideoita. Onneksi mulla ei ole kamalan suurta puikkovalikoimaa, niin en pääse määrättömästi aloittelemaan ja kokeilemaan kaikenlaista mitä päähän pälkähtää.

Oikeesti, olen ajatellut, mitä olisi järkevää neuloa? Mitä tarvittaisiin, mistä olisi hyötyä? No, villasukkia ja lapasia varmaan ainakin. Ja myssyjä. Mutta pipojakin alkaa olla reilut kasat...haittaako se? Voihan sitä asusteita vaihtaa vaikka joka päivä ja niillä saa uutta ilmettä vanhoihin vaatteisiin. Ja sitäpaisi, sateisella säällä ei ole mitään ihanampaa kun sadetakki, vuotamattomat kumpparit ja villasukat. Olisikohan alpakkaiset, pitkävartiset mukavat...? Entäs lapsille? Mikä materiaali olis kiva, vai kokeilisinko kaikkia?


Mä olen pitänyt mun rakkasta liikuntaharrastuksesta taukoa ihan liian kauan. Tänään aloitan syyskauden ja ryhtiliikkeen! Mullakin on oikeus kohtuullisessa määrin mennä harrastamaan. Äidin hyvä on perheen hyvää. Illalla vesijuoksemaan. Siitä sitten pikkuhiljaa spinuun, pumppiin, juoksemaan ja aerobictunneille. Suunnitelma on hyvä. Tästä se taas lähtee!

Toimeliasta torstaita!

ps. Tytöt on päikkärissä leikkimässä! Ja minä olen kotona. Tunin verran yllättävaa omaa aikaa. Mahtavaa :)

2 kommenttia:

Nzqu kirjoitti...

Minä jotenkin välttelen niitä "pakollisia" neulottavia, kuten villasukkia. Huiveja ja muuta tekisi mieli neuloa ja virkata yksi toisensa perään... ovathan nekin tarpeellisia, mutta pian joudutaan pukeutumaan pelkkiin huiveihin, jos ei tämä äiti pistä sukkapuikkoja ja muita hyödyllisiä puikkoja suihkimaan. :) Kun en mä haluaisi niitä villasukkia monia ostaakaan kun kerran itse osaan tehdä. :)

Estetiina kirjoitti...

Juu, huivit on aivan ihania! Niitä on hyvä olla paljon, asusteilla saa muunnteltua vaikka vanhat takit ihan uuden näköisiksi niin ei tartte ostaa uusia vaan rahat säästyy... :)

Mä en kanssa osta villasukkia ja pipoja enää nykyään.Sormikkaita en ala väsäämään, siinä kulkee mun urakkarajani.