keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Tyttöjuttuja

Kurjaa olla kipeenä kotona edelleen ja tuntuu siltä, että jotain kivaa olisi kiva. Vaatteet on aina tarpeen ja tänään tulikin ruotsalaisfirman pikkukatalogi, josta löytyi kaikkea kivaa. Ärsyttää hiippailla täällä yöpuvussa taikka joissain muussa helposti puettavassa vaatteessa. Saan kerätä kaiken itsehillintäni, etten vaan sortuisi naputtelemaan tilausta. En mä voi lohtushoppailla. En vaan voi.

...Mutta mä näyttäisin varmaan niin kivalta näissä vaatteissa?...










Tai sitten jos mä vaan ostelisin nää uuden yöpuvut, kun kuitenkin hiippailen täällä himassa? Olisko kiva, jos mulla olisi kivoja yöpukuja?


Tässä sairastellessani olen alkanut haaveilla käynnistä kosmetologilla ja kampaajalla, mielellään samana päivänä niin tulisi oikein rinsessaolo. Uudistettu naama ja ihan uusi tukka voisi olla tosi jees. Eilen minusta otettin valokuva, jossa näytän kamalimmalta IKINÄ. Oikein kunnon narkkarilook. Sen tekee voimakas särkylääke ja lihasrelaksantti. Se ei sovi mulle ollenkaan, sillä mielestäni olen raikas, reipas, iloinen ja urheilullinen. Jos toteutan tuon rinsessapäivän niin lupaan laittaa ennen- kuvaksi tuon narkkiksen! Eikö mulla ole itsekritiikkiä enää ollenkaan!


Ei kommentteja: