torstai 30. syyskuuta 2010

Täällä ollaan taas


Nappasin itselleni Neuleaddiktion blogista tämän tunnustuksen :)
Palkintoon liittyi haaste muutamasta paljastuksesta...

1. Minulla on muutamakin tutkinto, mutten ole lainkaan varma, olenko tällähetkellä oikeassa ammatissa tai oikealla alalla.

2. Viimeaikoina olen shoppaillut aivan liikaa. Kun lapset lasvavat ulos vaatteistaan tai minä kyllästyn näihin nykyisiini saan viettää monta viikonloppua kipputorilla niitä myyden. Itseasiassa odotan sitä innolla. Se on tosi kivaa.

3. Olen aloittanut uudelleen kuntoliikunnan ja salaisena haaveenani on juosta toukokuussa 2011 sekä Helsinki City Run että Tukholman marathon.

4. Suurin pelkoni on, että läheisilleni tapahtuu jotain kamalaa.

5. Olen tosi iloinen, että löysin käsityöharrastukseni viime syksynä uudelleen muutaman vuoden tauon jälkeen. Käsillä tekeminen ja eriyisesti neulominen on mulle tosi tärkeitä juttuja.

6. Haluaisin matkustella enemmän, mutta minulla ei ole siihen varaa.

7. Mun lasten isä on aika ihana ja joskus haaveilen häistä.

Laitan palkinnon jakoon lähipäivinä!

2 kommenttia:

AlleyCat kirjoitti...

Sitä on vaikeaa tietää monesti onko oikealla alalla vai ei - vielä vanhempanakaan, saati sitten silloin kun pitää valita mitä peruskoulun jälkeen, tai viimeistään lukion. Ehkä, ja toivottavasti, sulle selviää mitä haluat tehdä :) Kuten on selvinnyt, että tykkäät käsitöistä - edelleen tai jälleen :)

Estetiina kirjoitti...

Moi,

Ammatinvalinta on tosi hankalaa! Varmaan äärettömän harva peruskouluaan päättävä nuori tietää, mitä haluaa loppuelämänsä tehdä... Onneksi nykyään voi kouluttautua vaikka miten moneen ammattiin.

Omalta kohdaltani ajattelen, et jotenkin jo tässä iässä pitäisi tietää, mitä haluaa tehdä loppuelämänsä. Ajoittain vaan ajattelen, että valitsin kerrassaan väärin. Tai sitten nämä on nyt vaan niitä ikuisuuspohhiskeluja, joita ajoittain käy?