perjantai 25. kesäkuuta 2010

Juhannuspipoja

Juoksemalla saa kauniit varpaat, vai mitä?

Joulu, pääsiäinen, juhannus ja mitä niitä muita juhlia nyt on, menee aina suunnilleen samalla kaavalla. Mä hoitelen tyttöjä. Puistoilen, laitan ruokaa, lataan pesukoneita, järkkään, väsään. Eikä siinä mitään. Ihan mukavaa se on, mutta nyt alkaa olla eväät syöty. Olen ihan tauon tarpeessa tästä hommasta, mutta nyt ei oikein voi breikkiä pitää. Onneksi keskiviikkona on tiedossa tosi mukava juttu, jota olen odotellut keväästä asti. Toivottavasti pääsen sinne ja se on niin ihanaa kun olen ajatellutkin :)

Virkistin ja ilahdutin itseäni neulomalla pipon.




Pikkuneidin päiväunien aikana katsottiin Isomman kanssa Barbie- elokuva, jonka aikana valmistui tälläinen myssy:

Lapsen kokoa, 5-vuotiaalle. Olen tosi tyytyväinen tuosta itse virkkaamastani sydämestä. Ihan on sen näköinen kun pitääkin ja vasta reilu kuukausi sitten opin virkkaamaan.

Minulla puikot heiluu juhannuksenakin, sillä häihin kovin ihastunut pikkuneiti M haluaisi pipon, jossa on hääkimppu. Myös tiarapipo tulisi tarpeeseen. Hääkimppupiposta mulla on suunnitelma valmiina ja tiaran ajattelin toteuttaa virkkaamalla ja ompelemalla sekä lisäämällä valmiiseen muutaman helmen timantiksi. Olen muistaakseni nähnyt sellaisia jonkun taitavan tekijän blogissa (harmittaa kun en muista missä!).

 Jos  täällä vierailee taitava tiarapipon tekijä, niin toivottavasti et pahastu että käytän ideaasi.

Söpöä juhannusta!

Ei kommentteja: