torstai 3. helmikuuta 2011

Tammikuun läskiliidokki


Joulupukki taitaa olla sporttinen tyyppi kun toi mulle lahjaksi uuden sykemittarin, tai mikä rannetietokone tuo nyt on. Ja sinnikkääsri mä olen sitä käyttänyt. Kyllähän se vähän hilpeyttä saattaa herätää, kun monitorin itseni lenkille; mittari rintaan, yksi käsivarteen, kello ranteeseen. Vielä poppikone korville ja temiset juoksuvaatteet päälle. Luonnollisesti. Ja toki mä käyn myös jumpassa ja uimassa, mutta vähän kevyemmin monitoroituna ;)


Tässä kuussa olen liikkunut yhteensä 30 kertaa, ajassa melkein 18 tuntia!
Polttanut 5489 kaloria.
...ja juossut montakymmentä kilometriä!

Turhaahan tuo kalorien laskeminen on, mutta se nyt vaan on sellainen luku, mitä tulee vaan aina välillä vilkuiltua. Oikeampi mittari liikunnan tehokkuudesta olis varmaankin laskenut leposyke, verenpine ja sitte se, että jaksaa paremmin ja on hyvällä tuulella useammin.

On mulla tuossa kuntoilussa tavoitekin, HCR alle 2 tunnin toukokuussa. Ans kattoo kuin muijan käy.

Ei kommentteja: