keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Arkijuttuja

Mä en veläkään lakkaa ihmettelemästä, kuinka paljon helpompaa ja mukavampaa tämä arjen pyörittely on ilman hurrrjaa univelkaa ja aikapulaa.

 Olen nyt ihan omasta halustani pyöritellyt melkein yksinäni kaikki kotihommat ja leiponut tässä muutamassa päivässä enemmän kun varmaan koko viime vuonna yhteensä, mulle on silti jäänyt aikaa istuskella ja neuloa. Naistenlehteäkin olen selaillut. Ja käynyt kirpputorilla, josta poistuin varmaan ensimmäsitä kertaa elämässäni tyhjin käsin! Ihmiset ovat varmaankin vielä enemmän tai vähemmän joulutunnelmissa eivätkä ole intoutuneet siivoilemaan kaappejaan. No, ei voi moittia. Mäkin olin varannut paikan omien vaateiden myymistä varten mutta peruin sen kun ajattelin, että ompahan tuossa sitte ensitalveksi ja sykysksi kaikkea kivaa, eipähän tartte kesällä sitte hamstrata... tai jos en vaikka sitten pääsekään kirpuille.


Leivoin elämäni ensimmäiset leivät.

Olen ajatellut alkaa syöttää perheelle enennmän salaatteja.




Ihan perusruokia, ei mitään kummallista. Melko mukava on ollu näitä väsäillä.

Paavokin on saanut oikein herkullisen rustoluun kalvoineen kaikkineen. Oi miten herkullista...




Koukulla on vieläkin se kettu, mutta puikoilla on Eliina Shawl, ihan kohta sekin on valmis! Teen huivia BC Garnin baby alpakasta. Onko muilla neulepinta ollu epätaisaista ennen pingotusta? Mulla tuo pinta on melko möykkyisää ja jopa vähän epäsiistin näköistä. Onko mulla kuitenki vielä epätasainen neulekaäsiala?




Kivaa keskiviikkoa!


Ei kommentteja: