tiistai 25. kesäkuuta 2013

Tsygootit

 
Pessimisti neuloo villasukkia kesällä?
 
Tai sitten olen vaan varautuja tai ikuisesti iloinen neuloja! Tälläkertaa tein Neulovan nartun suunnittelemat Pikku Unikot. Ajattelin ensin, että nakkaan nämä lahjalaatikkoon, mutta ehei. Nämä jäävät ihan mulle itselleni!
 
Olen alkanut taas kertailla koulukirjojani ja tästä kuviosta tulee mieleeni tsygootti.
 Hih! Tsygoottivillasukat.
 
 





 
Taas kerran- tykkään oikein kovasti. Väriyhdistelmä ei nyt luovuudella hurjastele- samoista väreistä on tehty ohjeen mallisukatkin. Mutta väliäkö hällä. Nyt helteellä saakin olla vähän pää pehmeenä. Vai mitä?
 
Tässä on kuulemma kuva minusta. Taiteilija on 4v.
 
Tänään vietimme tyttäreni kanssa tosi pitkästä aikaa äiti- tytär- iltapäivää. Tyttönen halusi käydä kampaajalla leikkauttamassa muodikkaan (SIC!) hiusmallin ja ravintolassa herkuttelemassa. Ihanaa viettää välillä aikaa rauhassa isoimman lapsen kanssa :)

10 kommenttia:

-M kirjoitti...

Matsun tukka sai mut ajattelemaan lyhyempää kuontaloa...

Estetiina kirjoitti...

Mua kanssa pisti mietityttämään, josko leikkaisin polkkiksen :) Se peilaili itseään vielä pitkin iltaa kovin tyytyväisenä. Ja kuulemma tuntui ihanalta kun tukka hulmusi pyöräilykypärän alta. Möh. Mulla hiki valuu lettiä pitkin. Tasan ei käy kahvinporot...

enkulin käsityöt kirjoitti...

upeat on sukkasi, ja upea on tuo taideteos. Lasten piitustukset ovat ihania.

Estetiina kirjoitti...

Kiitos sukkakehuista! Mä kanssa tykkään tosi paljon noista piirustuksista.

Lotta kirjoitti...

Villasukkien neulomisessa kesällä ei ole mitään vikaa! Niitä tarvitaan aina, ainaskin noin käheitä sukkia ;).

Estetiina kirjoitti...

Hih! Kiitti, Lotta :) Äsken oltiin rannalla ja poikanen nukahti niin kivasti varjoon siihen rattaisiin ja minä kaivoin taas sukankutimet eteen. Puikoilla on jo toiset tsygootit...

Elli kirjoitti...

Ihanat :)
p.s minäkin kudon villasukkia parhaillaan.. :)

Estetiina kirjoitti...

Kiitos, Elli :) Millaisia sukkia teet parhaillaan? Onneksi tänään on sadepäivä niin saa neuloa hyvällä omalla tunnolla.

Helena kirjoitti...

Minusta ei ole mitään pessimismiä, vaan realismia, pitää mielessä vuodenajat. Mikäs sen hauskempaa, kuin että kylmän tullen on uudet sukat jo valmiina! Ne jalassa voi sitte voi muistella niitä helteisiä kesäpäiviä.

Estetiina kirjoitti...

Juurikin näin :) Pian on valmiina sukat, jotka olen neulonut rannalla ja maauimalassa!