lauantai 13. maaliskuuta 2010

Tuubitoppi ja hihatin

Mun neulomukset on yleensä jotain pikkujuttuja, ja tämä neulomus on isoin piitkään aikaan. Tästä intoutuneena olen ajatellut tehdä muitakin villapaitoja ja villatakkeja! Lisäksi silmiini on sattunut ihania neulottuja hameita aikuisille ja mekkoja lapsille. Niitä kokeilen tehdä sitten kevääksi... Tai jos joku haluaisi huovutetun minihameen, niin kokeilisin milelelläni! Mun tyyliä se ei oikein ole...


Tänä keväänä tuntuu olevan aivan erityisen ihania neulemalleja vähän joka paikassa. Tai sitten niitä on aina ollut, mutta nyt vasta olen alkanut katsella niitä toteutusmielellä. To-Do- lista on aika pitkä ja sitten on vielä ne ompeluhommat... Mutta sehän on vaan mukavaa.


Löysin tuubitopin ja hihattimen ohjeen yhdestä neulekirjasta, jonka nappasin kirjastoautolta. Malli vaikutti ensivilkaisulta tosi mielenkiintoiselta! Vähän niinkun villapaidan uusi versio :) Tein nämä siskolle ja ajattelin jossain mutkassa tehdä itsellenikin. Ehkä vaaleanpunaisena tai violettina...





1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mallillasi on kivan näköset tissit xD Tajusin muuten just et toi alaosahan menee ihan täydellisesti sen mun maailman kauneimman mekon kanssa! ainakin näin vähän viileemmällä ilmalla...
t.mimmi