perjantai 19. maaliskuuta 2010

Pitsiä!





Elämäni ensimmäinen pitsineulesetti valmistui muutama viikko sitten! Työ yms. kiireiden takia en ole jaksanut ja ennättänyt päivittää tänne yhtikäs mitään. Mutta ei hätää. Kohta helpottaa ja sitten on taas enemmän aikaa...



Olen tosi ylpeä näistä neulomuksistani. Kun tämä pitsi onnistui, ajattelin, että kokeilen muitakin. Nyt mulla on puikoilla elämäni ensimmäinen pitsineuletakki, ihan pieni vaan :) Uusi neulelehti tuli eilen ja siinäkin on muutamia oikein mukavia pitsimalleja, joita voisin kokeilla... Ja pitsisukkia aina tarvitaan, isoja ja pieniä, eri väreissä tietenkin!



Kuvassa on lähemmin pitsineuletta ja pukukoru, jonka virkkasin pipon piristykseksi. Laitoin korun taaksen rintaneulan, että käyttäjä saa sen irti jos ei tykkää taikka haluaa vaihtaa sen vaikka kaulaliinan soljeksi.








2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana setti! Mä en sitten millään ole jaksanut testata noita pitsejä, liekö mun juttu muutenkaan. Onko kovin hankalia? MT

Estetiina kirjoitti...

Ei ollut hankalaa :) Tuo oli mun ensimmäinen pitsijuttu IKINÄ. Lankana oli novitan flipflop, joka on paksua ja "helppoa" neulottavaa, ainakin min mielestä Huomaa vikattu pukukoru! Just tollaseen mun virkkaustaidot riittää..