sunnuntai 24. elokuuta 2014

Raidoista reippautta?




Elokuun loppu innostaa näemmä viimeistelemään just vähän kesken jääneet neuleet ihan loppuun. Ja pian näitä pääsee käyttämään! Ei ollenkaan harmita. Vanhemmiten olen oppinut pitämään syksyn raikkaudesta ja oikein räkäset syksypäivät on välillä niin rumia, että ovat melkein kauniita.

Tänään päättelin viimeiset langat Andrea´s shawlista jonka aloitin muistaakseni jo hyvissä ajoin keväällä. Neuloin raitaosiota leikkipuistossa hiekkalaatikon reunalla ja se kirvoitti mukavia keskusteluja äitikollegoiden kanssa. Yleensähän puistossa ei juurikaan jutella muuta kun sen parhaan äitikaverin kanssa. Tai naapureiden, jos se bestis on vaikka neuvolassa tai jossain muussa äitipaikassa. Miksi näin?



 
 
Tämä versio Andrea´s shavlista on small. Oranssi on takavuosina myytyä oranssia nallea, sininen jotain äitin mukaan laittamaa lankaa, jota riittikin useampaan raitahuiviin. Riittoisaa :)
 
Ohje huiviin on täällä:
 



 
 
 
Olen aina sopivan tilaisuuden tullen mörmöttänyt täällä blogissanikin siitä, miten arki tympäsee enkä halua keittää enää yksiäkään perunoita. Nyt olen päättänyt alkaa piristää itseäni kohtuullisessa määrin. Aloitin keikasta kauneushoitolassa. Nyt minullakin on ne- ripsienpidennykset. Ja kyllä. Olo tuntuu freesimmältä. On vähän niinku laitettu olo. Tykkään siitä.
 
 
 
 
 
 
 
Vierailin myös vaatekaupassa. Ketjuliikkeessä. Ostin itselleni muutaman uuden vaateparren. Vaikka mulla on se shoppailulakko. Kait tämän voi laskea repsahdukseksi mutta on kivempi fiilis kun on sopivan kokoiset vaappeet päällä. Ja huomioin kyllä- kaikki uudet voi yhsitää kivasti niihin vanhoihin kirppiksetä takavuosina hankittuihin vaatteisiin. Ehkä mun ei kannata tavoitella Ekonunnan arvonimeä. Frugalista voisi olla parempi tavoite :)
 
 
 
Vai onko nää sittenkin liian nuorekkaat mulle?
 
 

6 kommenttia:

-M kirjoitti...

Ihq huivi! Ei oo liian nuorekkaan, hame on ihana

Unknown kirjoitti...

Liian nuorekas? Nuo on ihan hyvät vaatteet 25-vuotiaalle joka olet :). Eikös se ollut jotenkin niin, että ihminen on tasan niin vanha kuin kokee olevansa ja mehän ollaan aina reilu parikymmpisii :)
Ihana huivi, pitää kokeilla tuota itsekin. Olen painiskellut revontulen kanssa eikä siitä vaan tule mitään :( rivit hyppii silmissä ja koko ajan on sekaisin missä menee. Olisko tuo simppelimpi...

jennileena kirjoitti...

Todella kaunis tuo huivin reunus.

Estetiina kirjoitti...

Minna: Mulla on nyt tässä vissiin jonkinmoista ikäkriisiä menossa. Aikaisemmat on saattaneet hautautua jonnekin raskaus- imetyshormonihässäköihin mutta tää pääsi päälle. Aika kauheeta tajuta olevansa jo 24... ;) Mä en ole myöskään saanut tehtyä revontulihuivia. Mutsi on ja se sanoi, että kaaviossa olisi joku virhe?

Jennileena: Kiitos :)

Estetiina kirjoitti...

Minna: Mulla on nyt tässä vissiin jonkinmoista ikäkriisiä menossa. Aikaisemmat on saattaneet hautautua jonnekin raskaus- imetyshormonihässäköihin mutta tää pääsi päälle. Aika kauheeta tajuta olevansa jo 24... ;) Mä en ole myöskään saanut tehtyä revontulihuivia. Mutsi on ja se sanoi, että kaaviossa olisi joku virhe?

Jennileena: Kiitos :)

Unknown kirjoitti...

Juu, se on rankka toi 24, kyllä on itekin tunnistanut jonkinlaisia ikäkriisin oireita. Kun ei oo enää ihan teini mutta ei vielä mitenkään aikuiseksi luokiteltavakaan :).

En ihmettelisi vaikka kaaviossa olisi virhe, meinaan on kyllä semmosta tervassa taaperrusta se Revontuli. Taitaa jäädä tekemäti vaikka olis kuin kaunis :/