maanantai 5. toukokuuta 2014

Käsissä.

 
Tänään on kansainvälinen Kätilön päivä. Sen kunniaksi kätilön käsissä on uudet kämmekkäät.
 
 
Malli on nimeltään värikartta ja sen saa ilmaiseksi ravelrystä.

 
Langat on taas sieltä kuuluisasta jämäpussista. Mutta kuulkaas, ei sekään varasto ihan ehtymätön ole. Pian alkaa jo pohja pilkottaa. Tilaisin juuri ihanan lapaskirjan ja en varmaankaan saa sitä neulottua kannesta kanteen käymättä välillä lankakaupassa. Oih, olen niin ylpeä tästä sinnikkäästä laihdutustyöstä jota olen ryhdittänyt innokkaan neilomisen lisäksi myös myymällä ja lahjoittamalla lankoja eteenpäin.
 
 
Voimallista kätilön päivää kaikille kätilöille, kätilön käsissä olleille ja kätilön käsittelyyn pääsystä haaveileville.



4 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Ihanat värikartat! Minullakin on jonkinlainen lankalaihis. Pari repsahdusta on kyllä tullut, mutta muuten olen ollut tyytyväinen itseeni. Ihan eri tavalla katselee noita lankakorin lankoja, kun yrittää keksiä niille sopivaa ohjetta ja osallehan se ohjekin jo löytyy, kun vain saisi aikaiseksi aloittaa:)

Estetiina kirjoitti...

Jaana, Mulla alkoi kanssa olemaan joka paikka täynnä lankoja ja sitten en todellakaan enää muistanut, mitä mulla oli ja ostin vaan lisää. Ja joulusta nyt tähän päivään on tullut kaksi repsahdusta :/ Jotenki sitä keksii paremmin neulottavaakin kun saa jonku tuntuman, mitä omistaa.

Sini kirjoitti...

Ihanat kämmekkäät! :)

Estetiina kirjoitti...

Kiitos, Sini :)