maanantai 31. toukokuuta 2010

Neulomista ja sinkkuelämää

Jippii, sinkkujen jatko- osa tulee tällä viikolla! Sellaista amerikkalaista aivot narikkaan- höttöähän se on, mutta mitäpä sitten. Kaiken ei tartte olla aina niin syvällistä ja puhdiskelevaa.

Katsoin eilen DVDltä sen ykkösosan. Samalla sain neulottua itselleni puuvilla-bambu- langasta pipon josta tuli mielestäni kiva. Mulla on samaa lankaa vaaleanpunaisenakin, mutta onkohan se liian lapsellinen ja tyttömäinen aikuiselle? Lapsellisuudesta tuli mieleen, että ajattelin yhdelle kaverille tehdä ylläriksi pääkallo- pitsipipon. Hyvä suunnitelma mulla on, mutta katsotaan nyt tuleeko siitä yhtikäs mitään.
Lankavarastojeni kätköistä löysin vielä tälläisiä lankoja, joista voisin neuloa vähän lisää asusteita, jotka sopisi vaikka tän pipon kanssa käytettäväksi.


Päivän asu:
Eilen kirppikseltä ostettu Pepe Jeans- huppari ja farkut. Olen ihastellut tämän mallisia farkkuja muilla ja ajatellut, että sopisivatko ne mullekin. Nyt on testattu. Hyvin käy ja mukavat on päällä. Ulkonäöstä en vaan oikein osaa sanoa kun mulla on tälläset tappijalat. Mutta sille ei voi mitään... ;)



Aurinkolasit on tänään ollu erityisen käytännölliset. Viime yö meni aika lailla sairaanhoitajana toimiessa ja nyt olen vielä itsekin kipeä. No, otetaan tästä nyt sitten ilo irti, kun kaikki kolme tyttöstä ollaan samaan aikaan sairaana. pidetään räkänokkabileet ja syödään lettuja!

Asenne ratkaisee!

Ei kommentteja: