sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Shoppaholistin pyhäsaalistus

Kävin aamupäivällä pitkästä aikaa kirpputorilla. Kannatti mennä, sillä löysin taas vaikka mitä ihanaa ja pääasiassa ihan itselleni! Nyt mietin tässä vaan, että missä mä pidän näitä mun "uusia" hienoja vaateita? Tai hei, itseään voi myös ilahduttaa. Työpukeutumisesta huolehtii pääasiassa firma, mutta mä voin söpöstellä täällä himassa ja käynhän mä välillä aina jossakin...

trikoopaitoja...

villatakkeja ja huppari...

suloinen neulebolero

farkut...

mekko...

paitis...

ja tietysti Paul Frank...

Ja shoppailin mä toki vähän muutakin... Mukavaa, kun ihmiset oli myymässä itselleen tarpeettomia vaatteita mukavilla kirpparihinnoilla, niin mullakin oli varaa shoppailla ja leikkiä Victoria Beckhamia ;)  Meikkivarastot vaatisi kanssa uusimista, mutta ehkä sitten syssymmällä kun päivetys on vaihtunut normaaliin olminväriin.

Päätös on nyt tehty. Mulla on oikeus kohtuuden rajoissa ja muut huomioon ottaen huolehtia hyvin myös itsestäni. ei se tarkoita, että mun tarpeet menee kaikkien myiden ohi ja yläpuolelle, mutta myös mun on oikeus pitää huolta itsestäni, että jaksan huolehtia muista. Ja nyt Suurta Ongelmaani ratkoo jo ihan muut tahot kun minä. 

....sunnuntainjatkoa... 

2 kommenttia:

-M kirjoitti...

Äääh! taas kaikkia ihania löyöjä!! Onko toi oranssi mekko se henkkamaukka meets marimekko? On ainaki ihan saman tyylinen tuo kuosi!
Paitikselle ja neulebolerolle voit heittää hyvästit seuraavien neulebileiden jälkeen koska musta tuntuu et ne viihtyis paremmin mun kaapissa ku sun :D
Meijän täytyy lähtee yhessä kirppikselle ni saat toimia mun kirppislöytö-jedimestarina! IHANIA!!!

Estetiina kirjoitti...

Kyllä! Se se on! Tämän päivän postauksessa on lisää tästä löydösta. Lue jos uskallat.

Mennään ihmeessä yhdessä kirppuilemaan. Nää ostokset on Vermosta. Sinne vois mennä joku sunnuntai taikka sitte Hietsun kirppikselle?