maanantai 26. heinäkuuta 2010

Paljon iloa sydänpiposta

Mä osallistuin blogeissa kiertävään kilpailuun, jossa viisi ensimmäistä tekstiin kommentin jättänyttä saa kirjoittajalta jotain itsetehtyä.  Tänään posti toi mulle ihanan, henkilökohtaisen kirjeen, jossa oli iiihana sydänpipo <3 Just mun mäköinen ja aivan ihana päässä. Kiitos, -M !



Myös mun blogissa on sama kisa käynnissä! Jo kaksi ihmistä on osallistunut, tilaa on vielä kolmelle :) Löytyy kilpailu- nimisestä päivityksestä. Tulkaahan mukaan jos haluatte.

Vietin tänään vähän lapsivapaata, ja kävin Oulunkylän Lankamaailma Nodiassa. Siellä menee ihan päästään pyörälle kun hyllyt on niin notkollaan kaikkea ihanaa. Ja hyviä tarjouksiakin oli. Jossain mutkassa neulon tällaisista langoista...


Näistä tulee tiikerisukkia!


Pipo, kämmekkäät ja lapaset ?

Mun lankavarasto osoitti jo laihtumisen merkkejä, mutta pullahti taas takaisin entiselleen. Ja torstaina olen menossa tyttöjen kanssa lankaretkelle Porvooseen, eli säälittävältä näyttää tämän lankavaraston pienennysurakka. Mutta kun/jos jatkan tätä aktiivista neuleharrastusta, niin jonain päivänä saattaa varaston pohja paistaa. Oikeastaan mun lankavarasto on aikas hassu. On kerä sitä ja toinen tätä. Silleen, että saa neulottua kaikkea pientä, tai sitten raidallista :) Mutta pientä tässä nyt tarvitaan. Villasukkia, pipoja, lapasia. Kaikille meille. Ja sitten tietty kilpailuun osallistujille jotkut oikein kivat jutut! Mulla on muutama suunnitelma päässä jo, täytyy vaan käydä nuuskimassa osallistujien blogeissa, josko niistä saisi vinkkiä, mistä ihminen erityisesti pitää.

Päivän pohdinta: Kumpi on parempi, sanoa vai olla sanomatta?

Mun täytyy nyt mennä, tekkakriputki odottaa. Muutama tunti mukavaa aikaa neuleiden parissa. Ja huomenna on taan NB- päivä. Jee!


4 kommenttia:

-M kirjoitti...

Hihi, se pipa oikee huus sun nimee :D Arvasin et sä ilahdut siitä. hihi!
Mulla sama vika, kerä sitä kerä tätä..saa tossut ja kivan vasemman korvan lämmittimen :D
Mun varasto on laihtunu varmaan kolme kiloo! (eli miljoona pientä lanka tusseroo vähemmän!)

Estetiina kirjoitti...

Onnea pudonneista kiloista :) Tuohon lankalaihikseen minäkin pyrin, mutta menestys on kovin huononlainen. Mutta ehkä se vielä tästä suttaantuu...

AlleyCat kirjoitti...

Tuollainen samanlainen lankavarasto varmaan on monella :) Mulla ainakin, arkku täynnä lankoja, mutta kun löytää jonkun kahta kerää enemmän kuluttavan mallin, niin kauppa se kutsuu - taas :)

Estetiina kirjoitti...

Juu, ja sitten sieltä kaupasta hyppää mukaav TAAS pari ylimääräistä yksittäistä kerää jotain ja saa pian hankkia isomman arkun. Hyvä, että en ole ainoa. :)