perjantai 30. huhtikuuta 2010

Mikä pössis? Mikä buugi?

 Tulevan viikon lauantaina olisi sitten se odotettu puolimara. En enää itsekään oikein teidä, odottelenko sitä iloisesti vai kauhunsekaisesti. Fiilis vaihtelee päivittäin... Ehkä se siitä. Kyllä mä varmaan pärjään, jotenkin. Tavoitteena on päästä maaliin asti juosten. se saa riittää näissä olosuhteissa. Ensi kevään tavoitteena voisi olla kahden tunnin alitus ja vaaleanpunainen juoksuhame :)


Hyvin menee juoksukengät jalkaan.

Ajoittain mua nyppii lasten hoitaminen ja kotielämä. Jotain kivaa olis kiva. Tätä mä mietin aamulenkillä. Mutta sitten tein taas elämää suuremman oivalluksen. Kaikki on oikeasti ihan hyvin, eikä mikään perustavanlaatuinen ole pielessä. Pientä hienosäätöä tämä homma vaatii, mutta siihen voin itse vaikuttaa. Ensinnäkin joo. Kyllä saa kyllästyttää. Miten se vähenisi? Sillä, että teen jotain muuta välillä, kun olen himassa. Käyn säännöllisesti liikkumassa. Puolimaran jälkeen voin käysä myös jumpissa, lippuja piisaa. Lenkille pääsee myös. Tytöt pärjää ihan hyvin isänsä hyvässä hoidossa. Asioita ei välttämättä silloin hoideta juuri samalla tavalla kun mun kanssa, mutta ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole vielä kuollut. Ja toisekseen. Mullakin on ihan oma pikku puhelin, joka toimii. Sillä voi soittaa erinäisille henkilöille ja kysyä josko ehtis tavata taikka jotain.Niin ei aina ole lasten seurassa. Ja myös puistossa on muita aikuisia. Helppoa, eikö totta?

Näiden oivallusteni kanssa palasin sitte lenkiltä himaan. Ja taas paistoi aurinko. Oli kiva käydä puistossa grillaamassa makkaraa, syömässä lettuja ja kaffittelemassa naapureiden kanssa, jotka ovat vallan mukavaa porukkaa. Mieskin tuli mukaan, eikä sekään ole hassumpaa seuraa. Sitten himaan, nuorempi nukkumaan ja isomman kanssa katsomaan barbielokuvaa, puhaltamaan ilmapalloja ja koristelemaan kotia ilmapalloilla ja serpentiineillä :)

Täytyy nauttia siitä mitä on. 12 vuoden päästä mulla on kaksi teinaria, joiden kanssa ei vietetä mukavaa vappua hiekkakakkujen ja uppopullaruuan merkeissä. Ehei. Äiti saa olla sydän kintaanpeukalossa siitä, pitääkö mussuja mennä hakee selviämisasemalta, selviävätkö ne kotiin ehjon nahoin ja kaikkee tällästä herkkua...


Emilian ensimmäiset letit.

Ihanaa vappua kaikille! Muistakaa  olla onnellisia!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi että noi letit!!!
tätä sun blogia on kiva lukee ku tulee itelleenki niin hyvä mieli! Ja toi toimiva puhelin oivallus on loistava!! mikä kummitteliu tehtävä sulla on mulle??
ps. kelasin leipoo bileisiin jotain. toiveita?
-M

Estetiina kirjoitti...

No sellainen tehtävä, että tulisitko Huimalaan mukaan? E kaipaa vetreää kiipeilyseuraa hurjaan kiipeilytelineeseen, avustajaa isoon luikumäkeen ja pomppukaveria trampoliinille. Ruokapalkalla. Aikuiset pääsee sinne ilmaiseksi sisään.

Toisinko mä sitten jotku safkatarvikkeet? Toiveita? Me tehdään M kanssa illalla kesän ensimmäinen mansikkakakku :)

Terveisiä sulolle ja viettäkää mukava vappu :)

Estetiina kirjoitti...

...ainiin. Ja samantyypinen keikka olisi halutessa tarjolla myös lintsille. Karusellikaveriksi.

Anonyymi kirjoitti...

JOO!! mä en oo ikinä ollu huimalassa!! (luin ekaks humala xD) Lintsiki sopii. Millon ootte menossa?? Mulla on ens viikolla aika pylly vuoroja MUTTA vko 19 (ei ens vaa sit) on lomaa!!
Pitäskö vääntää vaik tortilloja??
-M

Estetiina kirjoitti...

Sopiiks Huimala vaikka 14.5 iltapäivästä alkaen? Eka vois safakta täällä meillä ja lähettäis sitten? Lintsi käy minä iltana vaan, paitsi keskiviikkoisin (matildan uimakoulu). Mainittakoon myös, että kummityttösi on kovin onnellinen linnanmäellä pyörijä ja huoltaja pääsee niihin pikkulasten possujuniin ILMAISEKSI!!! Tai jos hurjemmat hommat nappaa niin mulla on toinenkin lapsi...

Anonyymi kirjoitti...

Joo, mä voin vaikka kokata neitosille... :)

Loistavia ajatelmia! :)

-EsteTimo- (hehe=)