torstai 15. huhtikuuta 2010

Haluaisin...saisinkohan...uskaltaisinkohan?

Mun on saatava uusia vaatteita. Tässä olisi muutama täydellinen !

321356

Yhdistäisin tähän mekkoon erivärisiä legginssejä, villatakkeja, huiveja taikka jotkut helmet...

321257

343871

Muuten vaan ihanat!

321570

Pakko olisi saada, mutta missä mä tätä käyttäisin?

357558

383695

Nää olis ihanat yhdessä... <3

350157

Tänne laittaisin eväät ja uimakamppeet kun lähdettäis lasten kanssa retkelle aurinkoisena kesäpäivänä...

344028

Tätäkin voisi käyttää niiden shortsien kanssa...

374082

...Erään bloggaajan sanoin "Helmet kaulaan ja kaikki on ihanaa" !

Miten ihmeessä voi olla vaikeaa ostaa joskus itselle jotakin? Lapsille kyllä hankkii kaiken tarpeellisen ja enenmmänkin, mutta itselleen on vaikea "sallia" mitään ylimääräistä. Vaikka oikeesti suurin osa haaveilemistani vaatteista on sellaisia, että niitä voisi ihan hyvin käyttää missä tahansa. Kyllä hiekkalaatikon reunallakin voi söpöstellä ;)

Yks mun kaveri nauraa aina mammolle, jotka kulkee virttyneissä rytkyissä meikittömänä ja naama nurinpäin. Mä olen varmaan pian sellainen akankuvatus. *MUR* en halua olla. Ryhdistäydyn. Kun megaräkis on ohi, otan itseäni niskasta kiinni. LUPAAN!


                           Olen jumalaisen kaunis ja ihana nainen!

Ei kommentteja: