lauantai 19. marraskuuta 2011

Sisarpäivä

Hengissä olen, vaikka linjoilla ei minusta olekaan kuulunut pitkään aikaan mitään. Ei vaan ole hyvittanut juurikaan kirjoitella yhtän mitään kun koko ajan on vaan väsyttänyt niin ÄLYTTÖMÄSTI ja mitään ei ole saanut aikaseksi. Kunnes simsalabim! Yhtenä päivänä kaamein väskä oli tipotiessään ja elämä alkoi taas luistaa melko normaalisti. Kadonneet neulepuikotkin löytyi nurkasta ja olen viimeistellyt pitkin syksyä aloittelemiani juttuja... :) Päivityksiä on siis varmaankin tulossa !

Silmien sumun hälvettyä otin yhetyttä Sisareeni. Josko lähtis vaikka lankalauppaan henkiseksi tueksi. Lähtihän se. Käytiin matkalla kirpparilla ja mukaan tartui muutama vaateparsi, vaikka mulla oli se kirppispaasto menossa...


Raikkaansininen trenssi kevääksi. Ensi keväänä mulla on aikaa ulkoilla ja nauttia kauniista kevätpäivistä. Aurinkolasit vielä tarvitaan 8)


Raitatoppeja- miitä on syytä olla useampia...


Farkkumekko! Näen niin itseni tää mekko päällä, tukka palmikoituna ja pitsisukat jalassa :)

Prima Lankatalosta löytyi just sopivaa lankaa hyshys- neuletta varten. Ajattelin tänäkin vuonna tehdä mun mukaville sukulaisille (älytkää nyt veljet ja sisaret kosia kumppaneitanne!) lahjat onin käsin. Josko niistä olisi sitten vaikka pakkasilla iloa. Ainakin niissä kaikissa on paljon lämpimiä ajatuksia.

Onko tämä tarpeeksi epämääräinen kuva :) Suunnittelin tekeväni sit joulun jälkeen "käänteisen joulukalenterin" näistä jouluneuleista.



Sisarpäivänä näin myös maailman kauneimman fillarin!
Tätä varten säästän rahaa!
Fillarikaupassa näytti olevan vielä kukallisia sivulaukkuja, joka sopisi tosi hyvin just tähän ihanuuteen.

Muistakaa haaveilla!



4 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Upeita löytöjä olet tehnyt. Tuo fillari on upea.

Estetiina kirjoitti...

Kiitos :) Tuo fillari on niin namunen. Täytyy alkaa ruokkia säästöpossua uutterasti!

-M kirjoitti...

MMMMikä toi farkkumekko oli? Multa meni se iha ohi! Oon melkeen kateellinen tosta kotelomekko-topista..JA tosta trenssistä...hmph. Mennää hei joskus uudellee ja voitas pitää NBt tässä joku ilta..? Nyt kylmemmällä ja synkeemmällä säällä tuntuu toi neulominen taas maistuvan!

Estetiina kirjoitti...

-M: Tuon mekon löysin minipoppoosta ja olen kovin tykästyny siihen! Mennään vaan uudelleen, koodaile koska sulla on vapaata aikaa :) 14.12 on mun vika päväduunipäivä et sen jälkeen mulla on melkein kaikki aika maailmassa... Koska neulotaan :D