perjantai 13. elokuuta 2010

Paheiden tiellä

Blogihiljaisuus päättyy :) Kaikki on niinkuin ennenkin, mutta kuitenkin muuttunut. Mä olen aloittanut osa- aikaisesti töissä ja molemmat tytöt on päikkärissä. Ja tuntuu ihan mukavalta, ainakin näin ensimmäisen viikon jälkeen!



Neulonut olen, melekin joka ilta pikkuisen. Laitan kuvia jokupäivä niistäkin...
Suunnittelen vakavissani lankavaraston suurtyhjennystä, mutta tällähetkellä laihis on vaihtunut ylikiloihin. Cittarista hyppäsi mukaan muutama jättilankakerä ja tänään käytiin vielä Menitan outletissa, josta en myöskään lähtenyt tyhjin läsin ulos. Onneksi mulla on suunnitelmia, mitä teen ostamistani langoista. Mut silti jokunen kerä vielä osottelee pääsyä puikoille.

No, kävin mä sitten vielä toisellakin paheen tiellä, ninittäin kirppiksellä. Kympillä sain mukaan kaikkea ihanaa. Katsokaa vaikka...Eihän ole huonot ostokset. Eihän...?




...ja kaikki itselle :/

En ole ollut pelkästään pahoilla teillä, vaan olen tehnyt myös hyvää, itselleni. Kävin vesijuoksemassa ilman juoksuvyötä siis vesijuoksutossut jalassa isomman tyttösen uimakoulun aikana ja polar kertoi seuraavaa:
kesto: 29.13
197 kcal/ 50% rasvaa
max.syke 143 ja keskiarvo 131

Lisäksi olin Zumbassa.  Olihan mukavaa ja hikistä hommaa :D Täytyy alkaa käymään muutaman kerran viikossa, nyt kun vielä jumppaliput on tarjouksessa.
kesto: 52,40
401 kcal/ 45% rasvaa
max. syke 162, keskiarvo 140

4 kommenttia:

Nzqu kirjoitti...

Hyvän saaliin olet saanut kirppikseltä!

Mä olen vältellyt kauppojen lankahyllyjä, sen verran kurkkaan ohi kulkiessa, että näkyykö jotain tarjouslappuja, mutta ei ole onneksi juuri näkynyt. :)

Estetiina kirjoitti...

Mä olen kanssa hyvin tyytyväinen kirppislöytöihin. Talvitakki olis vielä hakusessa...ja kaikkea muuta ihanaa.

Mun on PAKKO ryhdistäytyä noiden lankojen kanssa. Niitä on ihan älyttömät määrät jo, pian ei riitä mikään säilytystila kun on ollu hamsteri vauhdissa. Ja sitten kun tuo varasto on tosiaan kerä sitä ja toinen tätä- tylistä kokoelmaa. Noh, pipoja ja sukkia taina tarttee ja onneksi on suuri suku :)

-M kirjoitti...

kiitos eilisestä! Ei pahentunu! Lääkkeet, suihku ja pierut jalkaan ni kaikki on ihanaa xD Ens viikolla paremmalla onnella?

Estetiina kirjoitti...

Hyvä, että voit jo paremmin! T tuossa äsken mietti, että onks sulla kaikki jo kuosissa.

Tottakai jatketaan ensi viikolla :)