maanantai 16. elokuuta 2010

Haastekisan avaus

Sinne se sitten meni, ensimmäistä kertaa esikouluun, mun pieni vauvani. Polki fillarilla vaaleanpunainen upouusi reppu selässään, letit viuhuen. Poskilla jännityksen puna. Ei kuulemma pelota, ihan kivaa on. Voivoi. Niin sitä aika rientää. Toinen on jo niin "iso" mutta silti niin kovin pikkuinen!

Minut on haastettu ennaltamääräämättömäksi ajaksi kuvaamaan päivän asuja. Ja kaikkihan varmaan tietää, että harrastan kirpputoreja, joissa onkin tullut shoppailtua ihan kiitettävästi, joten kuvattavaa riittää ;) Ja toki olen käynyt asioimassa mysl ihan oikeissa kaupoissa.

farkkushortsit Lindex, paita Kappahl.

Olen tosi tyytyväinen, kun olen saanut uudeleen liikuntainnostuksesta kiinni. Uimahallilla alkoi zumbatunnit useamman kerran viikossa ja tuntuu, että tykkään niistä tunneista joka kerta vaan enemmän ja enemmän. Mukavaa, kun alkaa oppia niitä liikkeitä ja varmaankin se rautakanki selkärangasta sulaa myös ennenpitkää. Zumban lisäksi otan ohjelmaan mukaan vielä säännölliset uintihommat, jouksun ja muutkin jumpat niin kyllä tämä tavallinen elämänrytmi palaa tälläkin saralla :) Ja töissäkäynnissä puolikkuus on mahtavuutta. Muutaman vuoro viikossa ja loput vapaata, eli aikaa on vähän joskus itsellekin arkipyörityksen lomassa.

Viime päivien  aikana olen lähettänyt läskiliidokille seuraavat kalorit:

Sunnuntai
Zumba; kesto48,46
391 kcal, 40% rasvaa
max. syke 163, keskiarvo 144

Maanantai
Zumba; kesto 54,04
366 kcal, 50% rasvaa
max, syke 160, keskiarvo 131

Mainittakoon, että yksi läskikilo sisältää noin 7000 kcal, eli kovin on pientä tuo kalorinkulutus siihen nähde3n mutta mitäs sen väliä. Pääasia on iloinen mieli, vai mitä?

1 kommentti:

Estetiina kirjoitti...

Moi, Sanna!

Mä kuntoilen lähinnä oman hyvinvointini kannalta, eikä tosiaan kauheesti tarttis enää laihtua...Mut tuo sykemittari kohkaa aina tuosta kalorienpoltosta niin siksi siitä kirjoittelin. Olen huomannu käytännössä, et kun on liiikkunut noin 1000 kcal viikolla niin on paljon virkeämpi ja paremmalla tuulella kun "liikkumattomana". Mutta tuo sporttailu tuo mukanaan suuren suklaanhimon :)

Kyllä se eskarin aloittaminen on haikeaa :( Niin pian se aika menee...