keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Syksyiset sukat

 
 
Kun on samaan aikaan kerä itsestään kuvioituvaa sukkalankaa, pannullinen kahvia ja synkkä, syksyinen ilta niin lopputuloksena on sukat. Ihan vaan tavalliset perussukat.
 
 Näissä ei ole mitään kummallista. Jännintä on muutaman rivin resorineule kantapään yläpuolella. Se parantaa sukan istuvuutta mukavasti eikä ne mene makkaralle niin herkästi kumppareissa. Näitä aina tarvitaan.
 
Lanka on novitan viidakkoa, väri 846. Vähän jäi kerästä jäljelle. Varmaankin yksien pikkutumppujen verran.
 

 
Arvatkaas, mitkä kaksi juttua tässä päivässä on ollu huippuja?
Siskoni diilasi mulle ihanan lapaskirjan ja se, että kun olin duunissa, lapset hoitajineen olivat tehneet mulle ylläriksi ihanan kakun. Näillä muuttui varsin veemäinen keksiviikko kivaksi.
 
Kivaa keskiviikkoa!
 


3 kommenttia:

-M kirjoitti...

Mullakin on ollu hyvä päivä! Saksasta tuli hyviä uutisia, tukka totteli ja kun tulin töihin kammoamani osaatopalaveri oli peruttu. Hyvistä fiiliksistä huumaantuneena saatoin myös meidän vartijalle lohkasta et voisin kuolla hänen käsivarsilleen..pikkasen hävettää mut muuten ihan kiva päivä

Estetiina kirjoitti...

Hehe, kuolla käsivarsille :D Mahtaa olla aika hottis! Hyvä tukkapäivä saa aina mielen iloiseksi.

Puolenpäivän aikaan olin niin raivoissani että olisin voinut kuolla vaikka lähimmälle bussipysäkille. Odotan huomiseen ennenkun aletaan selvitellä asiaa tarkemmin. Nyt olen vielä liian kuikkuinen.

Inkeri kirjoitti...

Pienet huomaavaisuudet pelastaa päivän kuin päivän. :)