perjantai 18. huhtikuuta 2014

I believe in pink.

...Niin teki myös Audrey Hepburn.
 
Usko ja luottamus vaaleanpunaisen voimaan siivitti tälläkertaa neulomaan pitsihuivin. Huivi on mielestäni kaikessa yksinkertaisuudessaan tosi ihana. Ja kuvio sopii oikein hyvin symmetrian ystävälle. Lisäksi tämä on helppo neuloa pottujenkeiton ohessa- oikein passeli minulle, kaikin puolin. Toinen huivi tällä samalla mallilla on jo tulossa!


 
Lanka on tietääkseni Pirtin kehräämön ohutta villalankaa jota meni huiviin koko vyyhti. Ohje on ihanasta Mollie Makes issue 37- lehdestä.
 
 

 
 


 
Odottelen jo kovasti valoisia ja ihania kesäiltoja, siksipä tämäkin huivi piti kuvata tanskalaisketjun tarjoustangolta löytyneen kesämekon kanssa.
 
En vaan tajua, miksi kuvittelen haahuilevani kesäillat somassa mekossa huivi harteilla. Oikeasti olen kaiket päivät lasten kanssa ja se mun ihana mekkoni on illan tullen ihan täynnä ruokatahroja. Enkä mä jaksa minnekään lähtee kun olen koko päivän höntsännyt.  



 
 
Aurinkoista iltaa sinulle :)

 

1 kommentti:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Todella kaunis huivi.