torstai 21. helmikuuta 2013

My little ponyt ja muitaihania

Katsokaa mitä mä löysin eilen lastankirpputorilta! Ja vielä kahdet erilaiset. Yhteishinta 4 euroa.
Mullakin oli melkein samanlainen my little pony- pussilakana kun olin pieni tyttö. Nyt minun pienillä tytöilläni on tällaiset. Oi onnellista !


 
Pahoittelen huonohkoja kuvia. Heitin aarteeni ensin pesukoneeseen ja äsken kävin hakemassa ne narulta. Joo, mä olen niin retrojuntti että mielestäni raittiissa ulkoilmassa pyykkeihin tulee ihana tuoksu.
 
Toki olen myös neulonut. Tälläkertaa muitaihania- villasukat. Ohje on lastenversiona siis muitaihania- blogissa, mutta näppärästi siitä voi soveltaa aikuiselle sopivan version.
 
 
Lanka on seiskaveikkaa. Niitä jämiä, joita multa kyllä löytyy varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä. Nyt niitä on taas pikkuisen vähemmän.


 
 
 

Onnellista torstai- illan jatkoa! Mä rojahdan suklaalevyn kanssa sohvalle neulomaan ja katsomaan telkkaria.

Ei kommentteja: