sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Varmoja kevään merkkejä

Tämäkin vuonna näyttäisi siltä, että kevät pääsee tulemaan! Tavallaan olen odotellut tätä uutta vuodenaikaa mutta toisaalta taas ei nyt olisi ollut ehkä ihan väliä näin äkkiä tulla... Että vähän on ristiriitaiset fiilikset.

Ihana kevään merkki on tänä viikonloppuna pidetyt kässämessut. Ihan vaan muutama vyyhti tarttui mukaan. Olen niin kovin onnellinen lankapaastosta, jota vietin koko syksyn. Valitettavasti nyt taitaa olla sitten lankavaraston massakausi kun olen sortunut ostelemaan kaikkea ihanaa vähän turhankin usein! No, josko saisin vaikka kesällä sitten neulottua oiken toooosi paljon ja jättäisin hamstraamisen kokonaan.  Joopa. Tuohon en taida itsekään valitettavasti uskoa.







...ja taas näitä mun värejä! Makutuomarina mulla oli mukana molemmat tyttöset ja näistä väreistä toivoivat pipoja ja villakukkia. Isommalle pitäisi kuulemma tehdä myöskin keväisiä pitsihuiveja. Talvinen on kuulemma ihan ihana aina vaan, mutta voisi kuulemma olla keväisempää sävyä. Jotain vaaleanpunaista vaikka, kukkatakin kanssa käytettäväksi. Juu. Äiti tekee. Ja tietysti ihan mielellään. Mahtaa mulla mennä aamupuurot väärään kurkkuun sinä armaana aamuna, jolloin tuo karkkivärikausi menee ohi.

Käytiin myöskin luottokirpputorilla katselemassa meilleuusia kevätvaatteita ja kaikkea kivaa toki shoppailtiin :)

Paavon auringonottokausi on alkanut. harmi, että ikkuna oli uhohtunut auki ja siitä ruli vetoa. Raukkaparan täytyi olla kippuralla kun ilma ei vielä kuitenkaan ole kovin lämmin.

Aurinkoista iltaa!




Ei kommentteja: