keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Vapaapäivä!

Työn iloja on arkivapaat joita sattuu joka viikolle :) Oi ihanaa. Tänään olin itsekäs nainen ja laitoin pikkuneidin päikkäriin leikkimään. Isompi tyttönen sai luvan kanssa jäädä kaverille. Minä puolestani vietin laatuaikaa kirpparilla shoppaillen ja kaikenlaisia uusia neulomusjuttuja suunnitellen.

Kaikkea tällaista tarttui mukaan...


Pikkuneidille kuomia kaksin kappalein.






Nuo kaikki on mulle.... :)



Isompi tyttönen sai hameen ja soman balettipuseron.

Käyn mielelläni ihastelemassa tyyliblogeja joissa esitellään naisten ja lastenvaatteita. Useimmat vaatteet on merkkivaatteita, joihin mulla ei ikimaailmassa ole varaa... Mutta onneksi voi käydä katselemassa kirppiksellä ja sieltä tekeekin usein vaikka mitä ihania löytöjä. Tuokin valtava kasa irtosi muutamalla kympillä. 

Muutaman uuden lankakeränkin sain äidiltä. Hih! Hän on omistaa kanssa melkoisen varaston erilaisia käsityötarvikkeita, lankoja, kankaita ja vaikka mitä. Eli mä en oikeastaan ole itse vastuussa lankojen hamstraamisesta. Se on perinöllistä. Tiedän, että se sama geeni on levinnyt muillekin suvun naisille jo usean sukupolven ajan. Ja täällä mulla on kasvamassa uusi uljas shoppailijasukupolvi.


Näistä tulee kaikkea kivaa.





Kaunista keskiviikkoa!





Ei kommentteja: